ستاره عکس }

عاشقانه های من

 

اجازه هست عشق تو رو تو کوچه داد بزنم ؟
رو پشت بوم خونه ها اسمتو فرياد بزنم ؟
اجازه هست مردم شهر ? قصه ما رو بدونن ؟
اسم منو ? عشق تورو ? تو کتابا بخونن؟
اجازه هست که قلبمو برات چراغوني کنم ؟
پيش نگاه عاشقت ? چشمامو قربوني کنم ؟
اجازه ميدي تا ابد سر بزارم رو شونه هات ؟
روزي هزار و صد دفعه بگم که ميميرم برات ؟
.
 

نه براي در حسرت ماندن يک بوسه ،
براي خلق بوسه اي از جنس آرامـــــش ...
تو زن نشدي که همخواب آدم هاي بيخواب شوي ،
تو زن شدي که براي خواب کسي ...
رويـــــــــــا شوي ...
تو زن نشدي که در تنهاييت حسرت آغوشي عاشقانه را داشته باشي ،
زن شدي تا ...
آغوشي در تنهايي عشـــــقت باشي ... 
... قدر زن بودنت را بدان ...

 

پرسید چطوری؟

گفتم: روبه راهم.

 طفلکی نمیدانست رو به راهی هستم که تو رفته ایی...

 

                     

تنهایی مرا انقدراسیرخود ساخته که نفس هایم ازمن جدا شده.....

مرا درپنجه های هیو لاماند خود مراانقدر محکم گرفته که ازخودخسته شده هم .......

تنهای رویاهای راازمن جداساخته..............

لبخند های سرشارازمحبتم راازمن دزدیده ......

شناختم راازمن گرفته ...............

تهینه قلبم را باتصودر وحشیانه خود ازهم پاشیده ............

فصل بهار زندگیم را برای همیش خزان ساخته.........

حرفهای خوشم رااسیرغم های خود ساخته .......

ازجسم خودم روحم رادورنموده.....

به خوشیهایم قیمت ناچیزیگزاشته ............

براچهره بشاشم چهره پرازوحشت راداده...

بجای لبخندم اشک را درچشم هایم گزاشته..

به روی اهینه قلبم چادر سیاه رابرافراشته.

ازتنهاییــــــــــــــــــــــــ خســــــــــــــــــــــــته شدم


نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت14:20---6 مهر 1392
سلاممممممممممم عزیزم
بالاخره اومدم وبلاگت
خسته نباشی نفسی
خوشمله مثل خودت
تو هم بهم سر بزن
فدات بوس بوس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت23:45توسط ستاره | |